HTML

Versek, idézetek magyarul és angolul

Friss topikok

Linkblog

2008.09.20. 00:22 nyunyet

Egy meghallgatott ima - An answered prayer

-Erőt kértem az Úrtól - s Ő nehézségeket adott, melyeken megedződtem.

-Bölcsességért imádkoztam - és problémákat adott, melyeket megtanultam megoldani.

-Előmenetelt óhajtottam - gondolkodó agyat és testi erőt kaptam, hogy dolgozzam.

-Kértem bátorságot - és Isten veszélyeket adott, melyeket legyőztem.

-Áhítottam, hogy szeretni tudjak - és kaptam az Úrtól bajba jutott embereket, akiken segítsek.

-Kegyes jóindulat helyett alkalmakat kaptam a jóra.

-Semmit sem kaptam, amit kértem, és mindent megkaptam amire szükségem volt.

-Imádságom meghallgatásra talált.

 

I was praying for wisdom - and gave problems, which I learned to solve,.

I desired a promotion - I got a thinking brain and bodily strength, that work.

I asked for courage - and a god gave dangers, which I overcame,.

I longed for being able to love - and I got distressed peoples from the lord, on who let me help.

I got occasions for the good one instead of gracious benevolence.

I received nothing, for which I asked,, and I obtained everything what I needed.

My paryer found hearing.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyuet.blog.hu/api/trackback/id/tr98672316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása