HTML

Versek, idézetek magyarul és angolul

Friss topikok

Linkblog

2008.10.15. 15:23 nyunyet

Virágot kértem... - I asked a flower

Virágot kértem Istentől,

Ő kertet adott nekem.

Fát kértem Istentől,

Ő erdőt adott nekem.

Folyót kértem Istentől,

Ő óceánt adott nekem.

Barátot kértem Istentől,

És ő Téged adott nekem.

 

I asked a flower of a god,
He gave a garden to me.
I asked tree of a god,
He provided a forest to me.
I asked a river of a god,
He gave an ocean to me.
I asked a friend of a god,
And he sent you to become I.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nyuet.blog.hu/api/trackback/id/tr53715413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szűcs Brigitta 2008.11.03. 15:10:36

Ez is csodás vers

Katalin_11 2014.01.22. 17:31:51

Nagyon szép vers és számomra igaz
süti beállítások módosítása